Werken bij Van Duinkerken

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch en groeiend bedrijf? Dan is Van Duinkerken dé plek voor jou! Wij zijn een toonaangevend bedrijf op het gebied van sport, recreatie en outdoor, met een sterke focus op kwaliteit, beleving en klanttevredenheid. We hebben een passie voor het creëren van onvergetelijke ervaringen en zijn altijd op zoek naar talent om ons team te versterken. Ontdek hieronder wat werken bij Van Duinkerken zo bijzonder maakt!

Ontdek of onze vacatures bij jou passen. Plan een vrijblijvende koffieafspraak!

Doen wat je leuk vind

Bij Van Duinkerken vinden we het belangrijk dat je werk doet wat jij leuk vindt! Werk waar jij energie van krijgt. Werken bij Van Duinkerken is mensenwerk. Je helpt onze klanten om hen te laten genieten van zijn/haar activiteit. Hoe het is om te werken bij Van Duinkerken? Daar kunnen alleen je toekomstige collega's antwoord op geven:

Over Van Duinkerken

Wij zijn er om jouw vrijetijdsbesteding nog leuker te maken. Sporten, bewegen, buiten zijn of op vakantie, welke activiteit je ook kiest, wij hebben de oplossing voor jou.

Alles wat je nodig hebt voor je vrijetijdsbesteding of vakanties vind je bij Van Duinkerken. Caravans, tenten, luifels, bagagewagens, kampeer en outdoor artikelen en sportartikelen (kleding en bijbehorende accessoires).

Meer over ons lees je op deze pagina.

Zo word jij onze nieuwe collega

1. Je ziet één van onze vacatures voorbijkomen en komt vrijblijvend op de koffie om te ontdekken of dit bij je past ☕️
  2. Je draait eventueel een dagje / dagdeel mee en krijgt zo een goed beeld van je toekomstige baan en nog belangrijker, je collega's🧑‍🤝‍🧑
  3. Je komt bij ons in dienst en trakteert uiteraard op je eerste dag 🎂