Allround verkoopmedewerker

Solliciteer nu

Allround verkoopmedewerker

HÉ VERKOPER? WEET JIJ ALLES VAN SPORT?!
Ben jij een echte sportliefhebber en wil jij klanten 's winters adviseren over de beste wintersportartikelen en 's zomers over de beste sportkleding? Je kunt zowel parttime als fulltime aan de slag als verkoopadviseur wintersport bij Van Duinkerken.

Full-time

Hoe jouw werkdag eruit kan zien:

09:15-09:30: Je start de dag met een lekkere bak koffie en bespreekt het weekend of werkweek met collega's van de winkelvloer.

09:30-10:00: Je bekijkt of jouw afdeling er netjes bijstaat, zo ben je baas over je eigen afdeling en kan je je creativiteit kwijt!

10:00-11:30:
Tijd om een aantal 3d voet scans te maken, om erachter te komen welke (ski) schoenen het beste passen bij de klanten.

11:30:12:30: Tijd om je collega inkoper te voorzien van input voor gesprekken met leveranciers en samen een plan op te stellen!

12:30-13:00: Lunchpauze!!

13:00-14:00: Tijd om weer de werkvloer op te gaan. Een aantal klanten laten foto's zien van hun ski trip die eraan zit te komen. Samen praat je over de beste pistes, aangezien je hier vorig jaar zelf ook bent geweest! Je helpt hen aan de ski spullen die ze nodig hebben!

14:00-16:00: Samen met je teamleider heb je afgesproken dat je een cursus gastvrijheid op de winkelvloer volgt. Deze stelt jou in staat om klanten nog beter te adviseren!

16:00-18:00: Je helpt de laatste klanten, loopt nog een rondje over de afdeling om te kijken of alles er netjes bijhangt en vult producten aan waar nodig.

Dit krijg je van ons

• Een goed salaris 💰 We doen je een voorstel op maat nadat we met jou gesproken hebben en weten wat je aan kennis en ervaring meebrengt.
  • Een leuk en hecht team om in te werken 🤝‍🧑
  • Doorgroei en ontwikkelmogelijkheden 🧐
  • 24 vakantiedagen 🏖 🏕
  • 20% korting op aankopen in onze winkel 💰

Van Duinkerken - Meer dan 7000m2 beleving:

Dit vragen wij van jou

• Je bent iemand met liefde voor de (winter)sport. Je kan niet wachten om zelf weer op de piste te staan of je volgende sportactiviteit te plannen.
  • Je schakelt net zo makkelijk met kinderen en tieners als met volwassen sporters.
  • Leergierigheid / ervoor openstaan om nieuwe dingen te leren! Winkelervaring is fijn, maar niet vereist. We kunnen je op de werkvloer veel leren!

Word jij mijn nieuwe collega? Bel Arien op 06 21858876 of mail naar a.appeldoorn@vanduinkerken.com