Weekendhulp caravan / verkoop

Solliciteer nu

Weekendhulp caravan & verkoop

Vergeet de supermarkt of de snackbar. Als je dan toch op zaterdag werkt, kan het beter leuk zijn en goed verdienen toch? Die uitdagende en afwisselende bijbaan hebben wij voor je!

Uren in overleg

Wat ga jij doen?

• Jij ontvangt op zaterdagmorgen klanten die hun caravan komen brengen voor een onderhoudsbeurt. Je maakt een praatje, spreekt door wat er moet gebeuren en zet de klus in ons systeem.

• Tussendoor komen ook klanten hun caravan ophalen. Samen met de klant loop je de uitgevoerde werkzaamheden door. Daarna help je om de caravan weer aan te koppelen en zwaai je de klant uit.

• ‘s Middags is de werkplaats dicht. Er komen dan dus geen klanten. Jij hebt hierdoor je handen vrij om de werkplaats netjes te maken en een paar caravans te wassen die maandag afgeleverd worden.

Waarom wil jij dit werk?

• Je verdient als 18 jarige € 9,50 bruto euro per uur. Als je ouder bent loopt dat nog op.

• Je begint op zaterdag om 9.30 uur en trekt om 17.00 uur de deur achter je dicht. Je kunt dus ‘s avonds gewoon lekker stappen of chillen met vrienden.

• Jij bent op zaterdag de baas in de werkplaats. Je hebt dus veel vrijheid (en

verantwoordelijkheid).

• Je hebt leuke gesprekken met klanten, die vaak met hun hoofd al bij de volgende vakantie zijn.

• We werken je goed in. De eerste paar zaterdagen werk je samen met een ervaren collega, die je veel kan leren.

Van Duinkerken - Meer dan 7000m2 beleving:

Zo wordt deze baan van jou

• Bel of app met Ariën Appeldoorn. Dat kan via 06 21858876

• Stuur een mail naar a.appeldoorn@vanduinkerken.com. Je krijgt binnen 2 tot 3 werkdagen een reactie.

• Zien we jou dit werk doen? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek. Daarin kijken we of het klikt en kan jij al je vragen stellen.

• Zijn wij enthousiast? Dan krijg je binnen 2 tot 3 werkdagen een voorstel op de mail. Ook nodigen we je uit voor het tweede gesprek waarin we alle verdere praktische zaken regelen.

Hier kom je terecht

Van barbecues, wandelschoenen, ski’s en zwemkleding tot sportoutfits, tenten en caravans; in onze megastore in Nijkerk (aan de A28, dus goed bereikbaar!) vinden klanten alles voor hun vrije tijd of vakantie. Onder hetzelfde dak vind je één van de modernste caravanwerkplaatsen van Nederland. Dat wordt jouw werkomgeving!